Zwierzaki-szmaciaki – warsztaty krawieckie dla dzieci (zapisy)

Dla dzieci
12.07.2018 / 11:30
15.07.2018 / 11:00
26.07.2018 / 11:00
30.07.2018 / 10:00
Dział Instruktażu i Promocji
Liczba osób, które wezmą udział w tym wydarzeniu: 0
Zaloguj się, aby dołączyć do wydarzenia

Dla dzieci, którym nie straszne igły, guziki i nożyczki Miejska Biblioteka Publiczna w Sosnowcu przygotowała cykl warsztatów krawieckich, na których dzieci - wykorzystując skompletowane przez organizatora materiały (szmatki, sznurki, guziki, wstążki i futerka) -stworzą maskotki w kształcie swych ulubionych zwierzaczków. W szmacianym zwierzyńcu z pewnością nie zabraknie małpek, piesków, kotków, koników i misiaczków. Taka, przygotowana własnymi łapkami, przytulanka z pewnością będzie rozczulającą pamiątką po bibliotecznych wakacjach ze zwierzętami w roli głównej. Wstęp wolny. Ilość miejsc ograniczona – obowiązują zapisy (od 2 lipca, godz. 11.00). Formularz do pobrania ze strony www.biblioteka.sosnowiec.pl.

Terminy warsztatów:

12 lipca 2018, godz. 11.30, Filia nr 15, ul. Kisielewskiego 9A
15 lipca 2018, godz. 11.00, Zagłębiowska Mediateka, ul. Kościelna 11
26 lipca 2018, godz. 11.00, Filia nr 17, ul. Będzińska 22
30 lipca 2018, godz. 10.00, Filia nr 7 „Bibliosfera", ul. Kalinowa

Warsztaty przeznaczone są dla dzieci w wieku 10-13 lat. Każde dziecko może wziąć udział w jednych wybranych warsztatach.

Aby zgłosić się na warsztaty należy wysłać wypełniony formularz (skan lub fotografię) drogą elektroniczną na adres promocja@biblioteka.sosnowiec.pl lub dostarczyć go osobiście do Działu Instruktażu i Promocji (Zagłębiowska Mediateka, ul. Kościelna 11, piętro 2, w godzinach 7.00-15.00) bądź do jednej z bibliotecznych placówek na terenie miasta w godzinach ich otwarcia. Telefon kontaktowy: 693 266 411. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Warsztaty z cyklu „Zwierzaki-szmaciaki” stanowią część projektu MBP „Biblioteka – ZOOteka, czyli lato wśród zwierząt”, dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Operacyjnego „Promocja czytelnictwa”.